Hon är som en amerikansk version av Lulu Carter – inredningsarkitekten Genevieve Gorder, som sveper in i strandhus efter strandhus.

Det är ingen slump att renoveringsobjekten i Netflixserien ”Stay Here” har överdådiga adresser som Malibu Beach eller mitt i husbåtsmarinan i Seattle.

Tillsammans med fastighetsexperten Peter Lorimer reser Genevieve Gorder över hela USA i jakt på oslipade turistfällor. Hus som bara väntar på att driva hem stora summor till de lite tafatta ägarna.

Det är den senaste inredningstrenden som blåses upp i programserien. Inred inte för dig själv, utan för någon annan. Släng ut skrivbordet, flytta in fler sängar och maximera antalet som kan hyra ditt hem.

När marknadsföringssajten Airbnb startade för tio år sedan talade man om delningsekonomi och förmånerna med att fler får komma närmare en genuin hemmakänsla – också borta.

I ”Stay Here” handlar det om något annat. Varje nyrenoverad egendom andas flärd, klass och maximerade intäkter. Självklart ska hyresgästerna skämmas bort med alla förmåner som du kan tänka dig. Ostbricka och champagne, lokala läckerheter och spektakulära tips som ger vistelsen extra guldkant.

Allt ska vara topptopp. Annars kanske kunderna väljer att ta in på hotell i stället. Hemska tanke.

Genevieve och Peter lämnar inga detaljer till slumpen. De säkerställer till och med att semesterboendet är komplett med en instagramvänlig vägg eller en naturlig havskuliss, så att gästerna kan ta egna bilder och dela på sociala medier.

I första avsnittet får ett akademikerpar sin loveboat – en husbåt och deras första gemensamma bostad – totalrenoverad. All interiör är utblåst, ytor öppnas upp, köket blir mer funktionellt. En stor överdådig bädd får central plats i allrummet.

Paret har svårt att ta sig från husbåten när allt är klart. Men det måste de.

Båten är inte för dem – den ska hyras ut. Det är inte deras hem längre.

Sorgligt på något sätt.